Onderwerp | Toelichting | Reactietermijn |
---|---|---|
Vraag over persoonsgegevens | Informatie over AVG en verwerking van persoonsgegevens | 1 maand |
Acceptatie nieuwe verzekering | Afsluiten nieuwe verzekering/polis | 10 werkdagen |
Afgifte polissen en verzekeringsbewijzen | Digitale verzending van polissen en informatie na acceptatie | 8 werkdagen |
Wijzigingen | Mutaties op bestaande polissen | 10 werkdagen |
Opzeggingen | Beëindiging van bestaande polissen | 10 werkdagen |
Registratie van nieuwe schades | Bevestigen van ontvangst van een schademelding | 5 werkdagen |
Schadebehandeling | Afwikkeling van de schade na ontvangst van alle benodigde stukken of informatie | 10 werkdagen |
Klachten | Ontvangstbevestiging | 3 werkdagen |
Klachten | 1e inhoudelijke reactie
|
10 werkdagen |
Reactietermijnen
Contact met DiVerz!
DiVerz! werkt exclusief samen met een beperkt aantal professionele financiële dienstverleners die als bemiddelaar en adviseur optreden. Hiermee bent u verzekerd van persoonlijk contact. Zij zijn dan ook uw eerste aanspreekpunt. Wilt u contact met DiVerz! opnemen, kan dat telefonisch, schriftelijk of via onze website. We zijn bereikbaar op 088-2340900 (lokaal tarief + eventuele kosten voor het gebruik van een mobiel nummer).
Buiten kantooruren kunt u voor spoedeisende zaken altijd eerst contact opnemen met uw adviseur. Lukt dat niet, en heeft u schade, dan kunt u DiVerz! bellen op het algemene nummer.
Openingstijden
Maandag t/m donderdag | 8.30 – 12.30 en 13.30 – 17.30 uur |
Vrijdag | 8.30 – 12.30 en 13.30 – 17.00 uur |
Aanvang reactietermijn
De reactietermijn begint zodra wij uw verzoek hebben ontvangen. Het kan voorkomen dat wij meer tijd nodig hebben. Wij geven altijd aan wanneer u ons antwoord wel kunt verwachten.