Reactietermijnen

Maatregelen DiVerz! in verband met het coronavirus
DiVerz! heeft maatregelen getroffen ter voorkoming van de verspreiding van het coronavirus en om onze medewerkers hier zo goed mogelijk tegen te beschermen. Wij werken met een beperkte bezetting op kantoor en grotendeels vanuit huis. Onze telefonische bereikbaarheid is hierbij geborgd. Bezoekers ontvangen wij alleen op afspraak.

Contact met DiVerz!
DiVerz! werkt exclusief samen met een beperkt aantal professionele financiële dienstverleners die als bemiddelaar en adviseur optreden. Hiermee bent u verzekerd van persoonlijk contact. Zij zijn dan ook uw eerste aanspreekpunt. Wilt u contact met DiVerz! opnemen, kan dat telefonisch, schriftelijk of via onze website. We zijn bereikbaar op 088-2340900 (lokaal tarief + eventuele kosten voor het gebruik van een mobiel nummer). DiVerz! heeft persoonlijk contact nog hoog in het vaandel staan. U krijgt direct een van onze medewerkers aan de lijn zonder tussenkomst van een keuzemenu.

Buiten kantooruren kunt u voor spoedeisende zaken altijd eerst contact opnemen met uw adviseur. Lukt dat niet, en heeft u schade, dan kunt u DiVerz! bellen op het algemene nummer.

Openingstijden

Maandag t/m donderdag8.30 – 12.30 en 13.30 – 17.30 uur
Vrijdag8.30 – 12.30 en 13.30 – 17.00 uur

Onderwerp Toelichting Reactietermijn
Vraag over persoonsgegevens Informatie over AVG en verwerking van persoonsgegevens 1 maand
Acceptatie nieuwe verzekering Afsluiten nieuwe verzekering/polis 10 werkdagen
Afgifte polissen en verzekeringsbewijzen Digitale verzending van polissen en informatie na acceptatie 8 werkdagen
Wijzigingen Mutaties op bestaande polissen 10 werkdagen
Opzeggingen Beëindiging van bestaande polissen 10 werkdagen
Registratie van nieuwe schades Bevestigen van ontvangst van een schademelding 5 werkdagen
Schadebehandeling Afwikkeling van de schade na ontvangst van alle benodigde stukken of informatie 10 werkdagen
Klachten Ontvangstbevestiging 3 werkdagen
Klachten 1e inhoudelijke reactie

10 werkdagen

Aanvang reactietermijn
De reactietermijn begint zodra wij uw verzoek hebben ontvangen. Het kan voorkomen dat wij meer tijd nodig hebben. Wij geven altijd aan wanneer u ons antwoord wel kunt verwachten.