Volmacht Acceptant Inkomen


Volmacht Acceptant Inkomen (24 tot 40 uur | Volendam)

Op zoek naar een uitdagende baan als volmacht acceptant inkomen bij een groeiend verzekeringsbedrijf in Noord-Holland? Dan is DiVerz! op zoek naar jou. Je bent van harte welkom in het team Volmacht Acceptatie. Met ons team van 20 collega’s zorgen we ervoor dat mkb-ers verzekerd zijn van een ongewoon goede (inkomens)verzekering. Een uitdagende klus waar we samen de schouders onder zetten. Ben jij klantgericht, risicobewust en accuraat? Heb je een grote mate van organiserend vermogen, ben je prestatiegericht en werk je graag in een dynamische werkomgeving? Dan gaan wij graag met jou in gesprek!



Wie zijn wij
DiVerz! staat voor “Diensten en Verzekeringen”. DiVerz! is een jong en dynamisch samenwerkingsverband gevestigd in Volendam en ontstaan vanuit een aantal grotere en professionele assurantieen advieskantoren. Wij houden ons bezig met het ontwikkelen van verzekeringsconcepten en het accepteren, administreren en afhandelen van schades en hebben de bevoegdheid om namens meerdere verzekeraars rechtstreeks op te treden als Gevolmachtigd Agent. Wij zijn inmiddels uitgegroeid tot een solide, zelfstandig en groeiend volmachtbedrijf met 13 volmachten en fungeren als efficiënte schakel tussen verzekeraar en verzekeringsadviseur.

Werkzaamheden
Als volmacht acceptant inkomen ben je een belangrijkste schakel tussen de maatschappij en onze samenwerkende adviseurs. Je bent de “adviseur van de adviseur”. Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor onze inkomensportefeuille, met als doel het realiseren van een gezonde portefeuille en het adviseren en ondersteunen van adviseurs van de bij DiVerz! aangesloten kantoren. Je weet wat er speelt in de markt en neemt initiatieven om onze dienstverlening en producten hierbij aan te laten sluiten.

Overige taken en werkzaamheden zijn onder andere:

  • Opmaken en verwerken van (volmacht) polissen inkomen
  • Agenderingen bijhouden en verwerken
  • Aanpassen en updaten van relatie- en polisgegevens evenals het beoordelen van risico’s
  • Aandacht geven aan fraude in het acceptatietraject, conform het Spoorboekje Fraude (inclusief
    FISH en CDD controle)
  • Voeren van klantgerichte correspondentie (schriftelijk/telefonisch) met adviseurs,
    maatschappijen, werkgevers en eventuele derden zoals arbodienstverleners
  • Investeren in een relevant netwerk binnen de aangesloten verzekeraars
  • Aanspreekpunt voor de adviseurs voor informatie over de markt, producten en werkwijze binnen
    het vakgebied
  • Het helpen van onze adviseurs bij het afnemen van nieuwe inkomensverzekeringen voor hun
    klant
  • Verwerken van naverrekeningen en experience rating van de inkomensverzekeringen


Wij vragen

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau
  • Diploma’s WFT Basis en Inkomen of je bent bereid om deze te behalen.
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie in de financiële dienstverlening.
  • Kennis van, en vaardigheden met de door hem/haar te gebruiken computerprogrammatuur.
  • Kennis van de markt, producten en diensten waarbinnen hij/zij werkbaar is.
  • RVI is een pré.


Wat wij jou te bieden hebben

  • Een uitdagende parttime/fulltime functie (24 tot 40 uur) met een marktconform salaris binnen een groeiende organisatie met een duidelijke toekomstvisie
  • Een dynamische werkomgeving binnen een enthousiast team, met een informele werksfeer en een no-nonsense mentaliteit
  • Werken in een uitdagende markt, wij durven initiatief te nemen en nemen de eerste stap om kansen te vervullen
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden, wij geloven in de kennis en ervaring van onze medewerkers
  • Een tijdelijke aanstelling met uitzicht op een vast dienstverband, een reiskostenvergoeding, pensioenopbouw en veel gezelligheid


Laat ons weten wie je bent!
Denk je dat jij goed in ons team past? Solliciteer vandaag nog en stuur jouw motivatie en CV naar Marita Mühren-Jonk (HR Adviseur) via [email protected] of neem contact op met Peter Haklander (Directeur Volmacht) 06-2951 7407, of met Marita Mühren-Jonk (HR Adviseur) 06-1093 9714.